[b]Badekar[/b]

Er der nogen, som har erfaring med at bygge sit eget badekar? Jeg vil gerne lavet et nedsænket badekar. Sidderne vil jeg gerne beklæde med mosarik. Kan de lade sig gøre, og er der nogle gode tips til hvordan man gør?

BAL

BAL
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alt kan lade sig gøre....

Men om det er fornuftigt er måske noget andet !!

Du kan støbe et passende hul, som du vådrumsbehandler og beklæder med mosaik og fuger...

Men den store masse du vil få i dit badekar er jo noget der vil sluge en masse af den varme du har i vandet du lukker i badet... Så jeg tror du vil komme til at lukke en masse vamt vand ind i karet og opleve det som værende koldt...

Ok så kan du jo lægge en elgulvvarmemåtte under mosaikken... Men er det besværet værd ???

Du kan jo også forsænke et indkøbt kar enten i stol, men mere nutidigt !! i en plastplade der er vakum formet.

Så for den samme pris som du eller ender op på kan du måske få et billigt boblebad !!!! Måske værd at undersøge inden tankerne er kommet alt for langt..

MVH Njord
Tak for dit svar - jeg regnede også med, at det ikke kunne betale sig... Grunden til at jeg ville selv lave det var, at jeg gerne ville spare nogle penge.

MEN igen tak for dit svar.

BAL
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis