Hej,
Jeg vil prøve kræfter med at bygge nogle skabe i skunk (a-hus). Jeg tænker på at lave låger i egetræer ved at lime gulvbrædder fra genbyg sammen. Højde på skab bliver Ca 150 cm. Er der nogen der ved om det er en brugbar løsning. Og er der nogen der har nogle råd til opbygning af rammen og låger?
Tak
Christian