Hejsa
Mit toilet begyndte at løbe kraftigt og jeg fandt ud af at det er fordi vandtilførslen ikke stopper. Tror det er en svømmeventil der ikke fungerer korrekt da jeg kan vippe den lille dims jeg har sat en ring rundt om opad for at få det til at stoppe. Den bør vist flyde op ad sig selv men det sker ikke uden hjælp. Nogen bud på hvordan jeg fikser det?