Reservedel(e) stanglås låsekasse

Min låsekasse i min terrassedør er desværre gået i stykker. Jeg har lokaliseret defekten, men synes ikke at kunne finde den nogetsteds på nettet. Måske fordi jeg ikke aner hvad den hedder.
På billedet er der to dele. De vil normalt være forbundet med en stykke rundstål. Det er de tydeligvis ikke mere.
Jeg ved ikke om de kan købe samlet eller jeg skal hen og tilvirke et stykke rundstål. Men hvis nogen kender navnet på denne del; oplys mig venligst herom, tak. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Evt. salgspris på sådanne dele vil sikkert være så lav at det ikke kan svare sig at producere, transportere, pakke og sælge.
Hvis det kunne ville alle brokke sig over at en så lille del umuligt kan koste så meget.
Derfor er det enten gds eller køb hele mekanismen.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Det liger noget, der er specifikt for den lås du har. Hvad de kalder dem, hjælper dig nok ikke. Du skal bruge et bestillingsnummer.

Find ud af fabrikat og modelnummer for den lås du har. Find en eksplosionstegning af den model evt. hos producenten. Find ud af hvilket bestillingsnummer delen har og søg på det. Hvis du ikke finder nogen tegning, skal du ikke regne med at du kan købe løsdele.

Jeg tror heller ikke at du kan købe den del.

Hvis du kender modelnummeret, er det lettere at finde en erstatning.



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis