Hej,
Jeg har fjernet to spånplader for at flytte en radiator. Jeg har nu fjernet det gamle lim og skåret to nye spånplader til. Jeg kan jo dog ikke benytte fer og not, så hvad er alternativet? Hvordan sikrer man at samlingen i mellem gammel og ny gulv ikke knirker? Hvad borer man fast i mellem gammel og nyt gulv? Og hvilken tykkelse skal det have? Skal det bores fast i strøer og pladerne eller hvordan?