Telefon Kamera.

Hej til Jer og godt nytår.
Min telefon en Samsung Galaxy A12. er begyndt at spørge hver gang jeg vil ta et billede, om ikke nok jeg vil aktivere større precision på placeringsnøjaktihed. Jeg kan kun vælge ikke nu eller aktiver. hvordan får jeg det væk?
På forhånd tak-

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ikke sikkert, at du kan få det væk, så tryk på aktiver. Du har sikkert givet telefonen lov til at registrere din placering. Før du fjerner den tilladelse slipper du sikkert ikke for spørgsmålet. Din placering bruges også til at finde din telefon, hvis den bliver stjålet eller du forlægger den.

fase
Hej Fabrin. tak for svar. Ja jeg har givet tilladelse til placering da jeg bruger det når jeg er "faret vild" i storbyerne. Så må jeg vel hellere slå det til. Selvom jeg ikke kan se at det kommer mine billeder ved, men sådan er der jo så meget. Hvordan gør man hvis man har forlagt den og vil søge den.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Du kan godt have placering slået til på din telefon uden at have det på dit kamera.
Ind i indstillinger. Derefter i Apps og vælg Kamera. Vælg Tilladelser og tillad ikke placering.
(der kan være variationer af ovenstående afhængig af Android version og Samsung software)

Hej  Gode ven. tak for svar.
Jeg har fulgt din vejledning. Så håber at det virker. så jeg stadig har placering når jeg er på google maps.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis