gravning af kloak ovs.

nu har jeg faet kobt grund og er klar til at lave kloak vandtilforsel ovs. biggrin
men hvad koster det per meter ca i danmark

vi har ca 50 meter fra nuvaerende kloak og vand ledninger til vores kommende fundament

og kan man selv grave hullet?????????

vil det vaere bedre og billigere med en septitank??????
ogsaa nojes med at grave en vand ledning kun??????

jeg er til dagligt bosat i polen det er derfor at jeg ikke kan skrive danske bogstaver\\
og ike fodi at jeg ike ka snave????????
de der laeser mine tekster maa baere over med mig.
ps
jeg arbejder paa at faa et dansk tastatur
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er vist ingen, der vil forbyde dig selv at lave gravearbejdet, men du skal nok aftale det med kloakmesteren på forhånd, så I er enige om forløbet. Indhent evt. et par tilbud på opgaven med og uden gravearbejde - så kan du også bedre vurdere, om det er besværet værd.

Septiktank - jeg ville ikke gide, hvis der er mulighed for kloak :wink:

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hej Martin !

Du spørger om man må forskellige ting !!

Fint nok, men når du i din profil skriver du bor udenlands kan det jo være svært for os her i lille danmark at gætte på reglerne i dit hjemland :oops: Men skulle du bo i Danmark, trods alt, vil det være lovligt at grave selv, men det tager ikke lang tid med en mini graver, og den vil en kloakmand typisk have, så jeg tror ikke det kan betale sig at leje en minigraver og så selv grave... Men en håndskovl, kaldet en "Lysbro rendegraver" kan det betale sig men det tager en masse tid....

Om du må anvende en septiktank overhovedet kan du finde ud af hos teknisk forvaltning, men jeg tror det ikke når du bor i et kloakeret område. Ellers er det vist også løsninger med tre tanke osv man anvender idag.

Desuden kan du sikkert se i din bygge tilladelse hvad du har tilladelse til...
Her er angivet ledninger og deres placering.... Ok den skal jo principielt følges. Så har du ikke angivet nogen septiktank her må du ikke bare anlægge en.

MVH Njord
jeg har fundet ud af hvis man dividere med tre saa har man ca prisen i polen smile

Du spørger om man må forskellige ting !!

Fint nok, men når du i din profil skriver du bor udenlands kan det jo være svært for os her i lille danmark at gætte på reglerne i dit hjemland :oops: Men skulle du bo i Danmark, trods alt, vil det være lovligt at grave selv, men det tager ikke lang tid med en mini graver, og den vil en kloakmand typisk have, så jeg tror ikke det kan betale sig at leje en minigraver og så selv grave... Men en håndskovl, kaldet en "Lysbro rendegraver" kan det betale sig men det tager en masse tid....

Om du må anvende en septiktank overhovedet kan du finde ud af hos teknisk forvaltning, men jeg tror det ikke når du bor i et kloakeret område. Ellers er det vist også løsninger med tre tanke osv man anvender idag.

Desuden kan du sikkert se i din bygge tilladelse hvad du har tilladelse til...
Her er angivet ledninger og deres placering.... Ok den skal jo principielt følges. Så har du ikke angivet nogen septiktank her må du ikke bare anlægge en.

jeg er til dagligt bosat i polen det er derfor at jeg ikke kan skrive danske bogstaver\\
og ike fodi at jeg ike ka snave????????
de der laeser mine tekster maa baere over med mig.
ps
jeg arbejder paa at faa et dansk tastatur
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis