Hej.
Jeg har et problem med en utæt 'fuge' omkring vores vandledning som kommer ind i kælderen. Der er begyndt at sive vand ind ved regnskyld. Samtidig føles og ser væggen våd ud.
Kan man lave en ny fuge indefra? For at stoppe vand og fugt og hvilken fuge??. Uden at skulle lave det større gravearbejde udenfor?
Eller hvad er jeres anbefalinger?
Hjælp!
Mvh.