Endnu engang har jeg spørgsmål til isolering af min stålhal :)
Jeg er ved at fjerne gammel tagisolering, og opdager nu at tidligere ejer har isoleret udhænget - er det ikke meningen, at der skal være fri passage til ventilation i sådan et udhæng? Eller er det ok at lade isoleringen ligge? Det er nok ca 50mm, ser det ud til.
Derudover kan jeg ikke helt se fidusen i at isolere der... der er jo koldt på begge sider af udhænget. Nogen der har et bud på en forklaring?