Afmontere dørhåndtag xpol 155 7120 02-01-2023 14:46 Jeg kan ikke få håndtaget af og jeg ser ingen pinolskrue, hvordan er den gjort fast (kun fastgjort på den ene side af døren) har prøvet med umbraco m.m. (det er det samme med de andre døre) 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Jens J. 890 3500 02-01-2023 16:05 Den er god nok at kun fastgjort med pinolskrue på den ene side af døren.Det er sandsynligvis en lille torx, måske en torx T8 Hilsen Jens J."Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"