Afmontere dørhåndtag

Jeg kan ikke få håndtaget af og jeg ser ingen pinolskrue, hvordan er den gjort fast (kun fastgjort på den ene side af døren) har prøvet med umbraco m.m. (det er det samme med de andre døre)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den er god nok at kun fastgjort med pinolskrue på den ene side af døren.

Det er sandsynligvis en lille torx, måske en torx T8  

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis