Åbne lysdæmperkontakt

Hvordan åbner jeg denne lysdæmperkontakt. Lyset er slukket hele tiden. Måske er der en sikring ? Model er 24.
vh [email protected]

Vh Ib Sillebak Kristensen, Viborg 
Hvordan åbner jeg denne lysdæmperkontakt. Lyset er... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kære alle. 
Tak for som sædvanligt gode svar. Kravlet rundt på loftet hele dagen i rockwool uden at finde 12 volts-enheden. Den kan åbenbart sidde langt væk. Har midlertidigt monteret alm. loftslampe, og accepteret at mine 6 stk 12 volts lamper ikke pt fungerer. Det viste sig at kontakten også virkede til alm. loftslampe (professionelt el-montering). 
Måske støder jeg på 12 volt-enheden en skønne dag. Der er ingen klik fra 12v-enheden, som foreslået. Ledninger i stikdåse er ok, blot malede.
Findes der et sted på YouTupe eller lign, engelsk ok., hvor der er vist hvordan man udmåler korrespondance mellem kontakt og udtag med LCR-meter.
Findes der et sted hvor jeg skal indikere at mine spørgsmål er fuldt afklaret?
tak og vh Ib Sillebak Kristensen.

Vh Ib Sillebak Kristensen, Viborg 
Findes der et sted på YouTube eller lign, engelsk ok., hvor der er vist hvordan man udmåler korrespondance mellem kontakt og udtag med LCR-meter.
Spørgsmålet er ikke forstået. Forbindelser mellem to steder måles normalt ved at måle modstanden. Hvad mener du mere præcis med et LCR meter. Mener du et universalinstrument? Et LCR meter et specielt instrument til måling af spoler (induktans), C (kapacitans) eller modstand i Ohm.

fase
Du kan indikere at du har fået svar nok, men du kan som sådan ikke stoppe yderligere svar på spørgsmål i en tråd. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også