Hej alle LDS’ere
Vedr tilslutning af ovn/komfur. Der er spændning på blå, brun og sort. Grå er NUL og gul/grøn PE
Synes jeg har gjort som på diagrammet men uden held og inden jeg eksperimenterer osv ville jeg sikre mig… hos jer😊
Ovn virker ikke, de 2 plader til højre - der kommer lys i lamperne men ingen varme og de 2 plader til venstre ingen varme eller lys i lamperne.
Jeg har haft det tilsluttet som Diagram 2 viser 400v 2N uden problemer, men synes at ovnen virkede meget langsom… Derfor vil jeg prøve en anden tilslutning i håb om at der kom mere fut i ovnen.
Mvh Anders