Minirens Wehomini returløb tilstoppet

Jeg er ejer af et hus med et minirenseanlæg. Et wehomini.

Der er en årlig serviceaftale på det - og efter sidste service har vi fået at vide at det ikke fungerer optimalt, at der er nogle værdier som er for høje.

I samme mail skriver uponor som udfører service at:

“ Udført arbejde: Årsservice. Skiftet filter i blæser, udtaget spildevandsprøve til analyse. Påfyldt .returskøl er stoppet skal renset (højtryksspuler) det er det under det grå dæksel
med 2 40mm rør i .kan ikke få rensebånd I da der sidder 2 90 graders bøjninger lig bag ved Spildevandsprøve vil blive analyseret, resultat sendes til kommunen og dig / jer.”

Mit spørgsmål er, kan det passe at de som udfører service ikke kan rense det returløb? Jeg har spurgt dem og de siger at jeg selv skal gøre det med en højtryksrenser. De har så lige taget 3000kr for et “service”.
Renseanlægget er normal plomberet - det har han så unladt at gøre så jeg selv kan rode med det.

Skal jeg ud og købe en højtryksrenser og så selv igang?? 

Vh.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kan de fleste kloakfirmaer , bare husk at sige det er 40mm , da ikke alle har så tynd slange med som standart
regn med at det skal skilles af ved bøjningerne , de kan heller ikke komme gennem 90gr
nogle gange kan det også lykkes at suge i røret istedet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis