Jeg forsøger at tage hængslerne af et ældre indbygget skab i mit hus. Efter manger overmalinger kan lågerne ikke lukke ordentligt mere.
Det ser ud til at hængslerne er fæstnet med søm? Nogen som har erfaring med at tage dem ud?
Tak for hjælpen
Bedste hilsener
Bo