Håber nogen kan hjælpe mig med en kreativ løsning eller et godt råd 🙏🏻.
Jeg vil gerne sætte en række reoler inde i min stue, midt gennem rummet, for at skabe et værelse til min datter.
Ideen er at sætte 3 reoler ved siden af hinanden, og dermed danne en væg. Mit spørgsmål er i den forbindelse, hvad gør jeg for at stabilisere eller fastgøre reolerne? De er meget høje og ikke særligt dybe (237cm høje, og 28cm dybe). Derfor tænker jeg at de har et meget dårligt tyngde punkt til at kunne stå sikkert på egen hånd.
Håber nogen kan hjælpe med en god idé 🙏🏻
På forhånd mange tak :)
Håber nogen kan hjælpe mig med en kreativ løsning...
Vis hele indlægget