Hej med jer.
Silikonefugen omkring mit ene vindue (udvendigt) har slået revner og jeg overvejer derfor at lægge en ny fuge.
Jeg har efterhånden fået styr på hvilken type fuge der skal bruges, fremgangsmåden osv - men jeg kan ikke finde noget info angående bagstop og isoleringsmateriale.
Kan jeg bare skære den gamle silikonefuge fri og lægge en ny? Eller skal jeg også have fjernet den gamle skum bagstop og isoleringen bag?
Tak for hjælpen 👍