Kære bruger, jeg har brug for jeres erfaring :)
Jeg har købt et hus, huset er bygget i 1968 PÅ en betonplatform. Der er ingen isolering under platformen.
Jeg har omkring 90 cm, fra beton til færdig gulv. Jeg har tænkt mig at fjerne alt det nuværende gulv.
Jeg har 2 planer
1. Lægge 50 mm flamingo, sætte gulvarmer slanger PÅ flamingo, RIO-net på slangerne og så meget flydende spartel som jeg kan have også laminat
2. kommer så meget flamingo under Nordic pladepakke også laminat.