Nyt gulv over gammel brønd

Hej.

Er igang med at grave mit bryggers op så der kan isoleres os støbes nyt gulv.
Ved ydervæggen er der en gammel (tør) brønd som går cirka 25 cm ind i rummet og er cirka 70 cm langt.

Rørene på billedet bliver fjernet, men hovedledningen er samlet i brønden, så brønden kan ikke fjernes permanent.

Hvordan vil I understøtte hullet, så isolering og beton kan ligge forsvarligt ovenpå?

Venlig hilsen Johnni 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når det kun drejer sig om 25 cm så kan plade isolering nemt holde hen over hullet. Beton pladen fordeler jo vægten oven over. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 29-12-2022 13:05:46

Når det kun drejer sig om 25 cm så kan plade isolering nemt holde hen over hullet. Beton pladen fordeler jo vægten oven over. 

 Super. 

Havde selv overvejet om det var nok, men var i tvivl. 

Johnni
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis