Hej.
Er igang med at grave mit bryggers op så der kan isoleres os støbes nyt gulv.
Ved ydervæggen er der en gammel (tør) brønd som går cirka 25 cm ind i rummet og er cirka 70 cm langt.
Rørene på billedet bliver fjernet, men hovedledningen er samlet i brønden, så brønden kan ikke fjernes permanent.
Hvordan vil I understøtte hullet, så isolering og beton kan ligge forsvarligt ovenpå?
Venlig hilsen Johnni