Et lidt nysgerrig spørgsmål til et kommende projekt.
Hvis jeg graver ud og kun har 30 cm sokkel og jeg fylder den op med styrolit kan jeg så støbe 10 cm betondæk over den gamle gulvhøjde. Næste alt skal op og ud og nye dør og vinduehuller,, så ikke noget tage hensyn til andet end der ikke er fundament nok men rigelig med højde?
På forhånd tak 👍🏿👍🏿👍🏿