Hej, i forbindelse med ombygning af et rækkehus fra 70'erne, så lod VVS manden et par jernerør sidde i væggen i baggangen, da vi ikke var klar med montering af kold og varmt vand, men blot skulle pudse væggen op. Nu her efterfølgende har jeg fået lavet hele baggangen klar og mangler blot montering af vand. Men er der ikke en koblingsdåse indmuret i væggen, som dette lille 10cm jernrør er monteret i( som midlertidigt stop studs )?
Ville jo bare pakke stophanen med hamp/pakfedt og skrue jernrør ud, og i med stophanen.....
Men nu er jeg da lige kommet i tvivl. Kan bare ikke huske om de 2 rør allerede sad i væggen da vi pillede de gamle ned og skulle gøre klar til nyt gulv m.m.....
Mvh Slize -