Er ved at lave et børneværelse med nogle gipsvægge og vinduer i.
Har sat hjørneprofiler i vindueshullerne.
Profilerne er af plast betrukket med noget pap agtigt. Har spartlet men åbenbart ikke nok i første omgang. Nogle af profilerne er blevet fine, men et par enkelte har ikke fået nok spartel op til profilens kanter (altså modsat selve hjørnet). Nu er det tørret op og ved slibning gaber et par af profilerne nu. Overvejer at sprøjte noget sekundæim ind under og spartle yderligere.
Hvad tænker alle I kloge hoveder?
Mvh, Jesper