Vi skal flytte i nyt rækkehus, hvor der er alt for mange mørkebrune lofter. Det ligner faktisk gulvplader 🤔
Jeg har på fornemmelsen, at hvis de skal males hvide, som jeg helst vil have, så skal de nok have 1000 lag maling.
Erfaringer med selvklæbende film på lofter?
Det er en lejebolig, så det skal ikke være det store gds-projekt … De skal bare være hvide. Og gerne med det samme 🙈
På forhånd tak ☺️