entremøbel

Hej. Jeg har planer om at bygge et entrmøbel, og gerne billigt. Jeg vil derfor gerne bygge af mdf. Dog bliver jeg i tvivl om 16mm er for tyndt til at man skal kunne sidde? Er der nogen erfarne mennesker der kan give lidt råd? Jeg har vedhæftet et billede af min tegning. Tak på forhånfd
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det burde kunne fungere med 16mm MDF, om end MDF er slemt til at suge fugt, hvorfor du skal være MEGET omhyggelig med efter-behandlingen så det er beskyttet mod fugt.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis