Hej. Jeg har planer om at bygge et entrmøbel, og gerne billigt. Jeg vil derfor gerne bygge af mdf. Dog bliver jeg i tvivl om 16mm er for tyndt til at man skal kunne sidde? Er der nogen erfarne mennesker der kan give lidt råd? Jeg har vedhæftet et billede af min tegning. Tak på forhånfd