Hej. I mit køkken er der utroligt lidt tryk på den kolde hane. Røret er oldgammelt og at skifte det ud til være meget besværtligt
Jeg overvejer at tage det varme rør og bruge det til koldt vand. Det burde være en forholdvis nem affære men er det overhovedet lovligt?
Hilsen Martin