drypper fra fjernvarmerør

hej det er begyndt at dryppe fra det rør med det røde klistermærke på, jeg har mærket en begyndende dråbe med en blå cirkel. Der danner sig en dråbe for hver 1-2min. 

På det rør med det røde klistermærke, ser det ud til at man for enden kan skrue til venstre eller højre med en fladskruetrækker, tør jeg prøve det?

det er først da det begyndte at blive rigtig koldt det begyndte at dryppe, så ved ikke om der er en sammenhæng.

på forhånd tak for svar

vh. nik
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke, du skal begynde at gøre noget som helst andet end ringe til en VVS'er og få ham til at skifte differenstrykventilen.

fase
hej Fabrin, tak for svaret. Hvis jeg henter 3 tilbud, skal jeg så sige det omhandler skiftning af differenstrykventil? har du et ca. bud hvad det vil koste? 3-4t?
Det får du lavet på regning. Men prøv at ringe til forsyningen, måske skifter de den gratis, hvis den sidder på forsyningssiden.

fase
Jeg fik en trykdifferensregulator skiftet for et halvt år siden. Det kostede cirka 3000 kr. Det tog en halv time for VVS-manden at skifte den, men det er dyr dims.

Min sidder inden for hovedhanerne. Det tror jeg altid at de gør.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis