hej det er begyndt at dryppe fra det rør med det røde klistermærke på, jeg har mærket en begyndende dråbe med en blå cirkel. Der danner sig en dråbe for hver 1-2min.
På det rør med det røde klistermærke, ser det ud til at man for enden kan skrue til venstre eller højre med en fladskruetrækker, tør jeg prøve det?
det er først da det begyndte at blive rigtig koldt det begyndte at dryppe, så ved ikke om der er en sammenhæng.
på forhånd tak for svar
vh. nik