Hej,
Vi har to stikkontakter i vores bryggers, som ikke virker. Den måde vores bryggers har været indrettet på har egentlig gjort, at det er en del år siden vi sidst brugte de to stikkontakter, men efter at have rykket rundt på indretningen i bryggerset, skal vi nu til at bruge dem. Desværre viser det sig, at de, af en eller anden grund, ikke virker. Resten af stikkontakterne i bryggerset virker fint.
Jeg har sådan en gennemsigtig skruetrækker, der kan måle strøm (ved ikke, hvad sådan en præcist hedder), og nu prøvede jeg bare lige at sætte den i selve hullerne, hvor man normalt sætter et stik i, og der lyste skruetrækkeren ved begge stikkontakter. Betyder dette, at strømmen når frem til stikkontakterne? Og I såfald, burde de så ikke virke?
Nogle der har et bud på, hvad der kan være galt?