Hej alle
Vi er ved at renovere et hus, hvor vi skal have pudset alle væggene op og i den forbindelse vil vi fjerne radiatorne så de kan komme til at pudse inde bag ved, da der alligevel skal nye radiatorer op.
Hvordan vil i anbefale man gør det?
Min tanke var at lukke for vandet, tømme systemet for vand og fjerne radiatorne, hvad anbefaler i vi holder huset varmt med i mellemtiden?