Pudsning af vægge og radiatorer skiftes

Hej alle

Vi er ved at renovere et hus, hvor vi skal have pudset alle væggene op og i den forbindelse vil vi fjerne radiatorne så de kan komme til at pudse inde bag ved, da der alligevel skal nye radiatorer op.

Hvordan vil i anbefale man gør det? 

Min tanke var at lukke for vandet, tømme systemet for vand og fjerne radiatorne, hvad anbefaler i vi holder huset varmt med i mellemtiden?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvor meget kan radiatorerne evt rykkes ud fra væggen+ måske er det muligt at rykke dem så meget at men kan komme til at pudse bagved. Alternativt ville jeg lave alt der ikke indebære flytning af radiatore og vente med dem til april. Det kan lige pludseligt blive - 10gr igen for mig lyder det ret håbløst at varme det op alternativt hvis I samtidig skal bo der. Hvis I ikke skal bo der så er en varmekanon et godt bud.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
jeg ville også vente til vinteren er ovre. Alternativt skifte et-to rum af gangen
Hvad med at sætte et par eller flere af de gl. radiatorer ud på gulvet, med klodser under, samt støtter så de ikke vælter.
Tilslut givne radiatorer igen med dertil hørende flexslanger, ikke at forveksle med haveslange.
Flexslanger koster ikke en "bondegård"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis