Epson ET-2812 på Google Nest Wifi hvordan?

Hej jeg har købt en Epson ET-2812 og jeg kan simpel hen ikke få den på mit lokalenetværk, vil ikke se netværket.
printeren laver en wi-fi direct og denne kan man gå på med tlf, men så er der ikke internet med mere ind over.

Er der nogen der kunne have stået i samme problem stilling og lige ved hvordan dette skal håndteres?

Alle råd vil blive taget imod med kyshånd ;-)

På forhånd tak.
ps. ved ikke om jeg har lagt tråden rigtigt.
mvh. Frederik

Mvh. Frederik
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan installerede du printeren? Gjorde du det ved at slutte den til computeren med et USB kabel, når du blev bedt om det under installation af driveren, og valgte du så at printeren skulle forbindes trådløst?

fase
Du skriver intet om, hvad og hvorledes du har installeret. Du skal under installation ikke vælge wifi direct, men den wireles installation. 
Jeg har hjulpet et par stykker med installation af epson printere, og som jeg husker det foregår det hele online.
Du skal ind på denne side og starte installationen ud fra hvad jeg ved. Husk at vælge den rigtige windows version. Herefter mener jeg at huske, at man bare skal følge vejledningerne og huske at tage de rigtige valg undervejs.
Epson installation
Nu kender jeg ikke dit nest anlæg, men hvis der er  mulighed for wps opsætning, kan du evt. bruge den, men først og fremmest skal du have installeret de nødvendige drivere og programmer først.

Kurt B. Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis