Skal til at male væg i lejlighed.
Gamle ejere har haft noget Verisure boks hængende, som jeg nu har skruet ned. Til min store overraskelse kan jeg se at der er noget plastrør i væggen.
Er det noget man tør fjerne? Og i så fald, hvordan fjernes det bedst?