Vi døjer med lavt vandtryk fra vores kobberrør. Nyere pexrør fungerer fint. Jeg har renset si og perlator og lignende uden succes. Jeg er ret sikker på jeg ikke har en læk et sted.
Jeg har kun problem med det kolde vand frem til køkkenet. Kan man rense kobberrørene, eller kan man trække pex rør i en hulmur uden at der kommer problemer med frost? Eller skal vi lære at leve med det?
Vi har blødgøringsanlæg nu og bryggerset, hvor trykket også er lavt, fik jeg opsat ekstra hane for at kunne koble til på ny med det der er derude. Indtil jeg får taget mig sammen til det, går “lavt vandtryk” alarmen konstant på vaskemaskinen