Tvivl om asbest

Hejsa, jeg render rundt i kælderen og studerer min isolering og i den forbindelse er jeg stødt på et blottet t-stykke, der har noget tisgul støv på sig. Kan nogen vurdere, hvad der er i denne isolering? Helt oplagt bekymrer jeg mig en smule for asbest. Huset er fra 1940, men jeg ved ikke, hvornår isoleringen er lavet.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne sagtens være asbest, du kan få lavet en prøve, så er du sikker.


Vi prøver igen, i morgen --
Hej je_ns, ja det må være planen. Det er omgivet af rockwool, blot t-stykket, der er lidt pulveriseret, men hellere sikker i spyttet. Tak for dit input.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis