Hejsa, jeg render rundt i kælderen og studerer min isolering og i den forbindelse er jeg stødt på et blottet t-stykke, der har noget tisgul støv på sig. Kan nogen vurdere, hvad der er i denne isolering? Helt oplagt bekymrer jeg mig en smule for asbest. Huset er fra 1940, men jeg ved ikke, hvornår isoleringen er lavet.