Hej alle,
Jeg har et spørgsmål som nogen forhåbentlig kan komme med et bud på hvordan jeg kommer bedst i gang.
Det er blevet koldt udenfor men sandelig også ved mine skråvinduer på 1. salen. Lysningen er utroligt kold, særligt i bunden. De aller-koldeste morgener er den så kold, at der er mere kondens her end på selven ruden. Jeg går og overvejer hvad jeg kan gøre ved det. Jeg tænker at der må mangle isolering?
Det er et ældre hus og vi har overtaget det for ~3 år siden. Jeg tror at vinduerne blev skiftet sammen med taget for ca. 8 år siden. Så der burde jo være noget isolering trods alt. Umiddelbart var min plan at liste pladerne af og se om jeg kan hjælpe ved at fylde mere isolering derind.
Er der nogen der har andre/bedre bud?
Mvh,
Michael