Hej. Mine børnebørn bruger tykt keramisk service… tallerkener, krus osv. vi har diskuteret om det tager længere tid, mere strøm i opvaskemaskinen end tyndt porcelæn. ungerne mener at vandet bliver 60grader, når det er valgt Og at det er ligemeget hvilket service. JEG mener at vandet først er 60 grader varmt når servicet også er det, og at det tager længere tid før vand og service at blive 60 grader, når servicets massefylde er større.
vi var til en fest med 50 mennesker i en fin dyr restaurant med tykt keramisk porcelæn. Derfor tog vi diskussionen.
hvem har ret?
Når lysten driver værket