Hej.
Jeg har to steder, i hhv. køkken og stue, overgange mellem gasbeton væg og en "kasse" som er bygget i spånplade henover et vinduesparti. Overgangene har været sandspartlet og beklædt med glasfilt, men er desværre revnet med tiden, ikke mindst efter at vinduerne blev udskiftet.
Hvordan reparerer jeg bedst disse revner og hvad gør jeg for at overgangene efterfølgende blev så lidt synlige som muligt?