Er det kondensvand eller ??

Hej!
For nogle uger siden fik jeg gode råd her vedr. noget læk i min brusekabine.
Jeg fik tætnet den med noget vidundermiddel og jeg har checket mange gange siden og der er ikke nogle dryp eller lign længere.

Men idag da jeg rykkede kabinen for at komme til da jeg skal opsætte en håndvask, så jeg at der var nogle dråber vand på det plast-underlag jeg har under kabinen (sådan et kvadratisk et man kan købe i el-giganten osv).
Ved nærmere eftersyn da jeg tog plastik underlaget op, var at dråberne var på UNDERsiden og at oversiden altså var tør!

Dråberne lå placeret på det punkt hvor bundkarrets afløbs-hul er, men der er ingen dryp derfra, og selv hvis der var ville dråberne jo lande på oversiden. 
Da jeg har trægulv på badeværelset er jeg ikke glad for de her dråber i kontakt med trægulvet, men min teori er det må være en form for kondens-vand imellem trægulvet og plastik underlaget - men hvorfor samler det sig kun på det punkt? Der er alligevel en del centimeter op fra gulvet til afløbshullet. 
Der er ingen kondens langs afløbsslangen som ligger på gulvet.

Hvis det er kondens, hvordan kan jeg løse problemet? Skal jeg ligge noget så plastik underlaget er lidt hævet over gulvet? 

Tak for hjælpen!
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis