Dantherm varmluft olie fyr kontrolbox

Jeg har et hobby værksted mit fyr har Brandt kontrolboksen af er der en der kan hjælpe
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden   
Er det kontrol boksen til selve oliebrænderen ?
Det ville være en god ide at sætte et billede ind af selve kontrol boksen..

Vi prøver igen, i morgen --
Den er udgået, man har kunne få dem repareret, men har ikke kontakt oplysninger til nogle.
Tror ikke jeg har noget liggende, har lidt forskelligt, men kan kikke en af dagene.

Hvor i landet, måske der er nogle der kender en smed/vvs'er med samlermani, som har en stak oliebrændere liggende.

Vi prøver igen, i morgen --
Ok kunne være godt hvis du havde
Brianab skrev den 12-12-2022 17:22:21

Ok kunne være godt hvis du havde

 Havde desværre ingen kontrolbox...


Vi prøver igen, i morgen --
Prøv om der ikke er en VVS'er eller oliefyrsservice, der har en kontrolkasse eller kan sælge dig en ny. Der er da stadig mange oliefyr rundt omkring.

fase
Er du ellers skarp i dantherm varmer og hvor kommer du fra jeg har nogle stykker der skal klargøres
Jeg ved ikke om jeg kan kaldes skrap til Danterm, men den består at et oliefyr og en ventilator, som sender den opvarmede luft ud i lokalet. Det er princippet i varmluftkaloriferen. Resten taler vi om via privat besked.

fase
Så sidder der en termostat, der først starter ventilatoren ved en vis temperatur, så fyret starter op uden ventilator, når oliefyret så stopper, forsætter ventilatoren i et stykke tid.
Sådan er det på mit varmluftsfyr, som dog ikke er et Dantherm.

Men oliebrænderen er et ganske almindelig...

Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis