Hej.
Vi har lige fået nye hoveddøredøre i lejlighederne og nyt dørtelefonanlæg i ejendommen (10-11 lejligheder pr opgang). Det er et siedle anlæg og dørtelefonen i lejlighederne er Siedle bts 850. Men nogen har sovet i timen, for det er nu ikke ringeklokke uden for lejlighedens hoveddør mere. Man skal ned på gaden og trykke, for at ringe på hos naboen. Det er virkelig lamt.
Jeg tænker på om man ikke kan integrere en dørklokkeknap med dørtelefonanlægget, så jeg ikke skal have en trådløs med batterier? Jeg kan dog ikke finde noget relevant i siedles kataloger. Er der nogen der ved om det findes eller man kan lave det DIY style?
Nogen bud? :-)