Hej alle,
Jeg har nu fået lavet en skillevæg af nogle gamle vinduer, jeg fik. Men muren, den er bygget op langs, er vind og skæv, således at der er et gab på et par cm nogle steder mellem lægte og mur, som det ses på billede 1.
Jeg planlægger at sætte en liste udenpå, som tager det meste af gabet, men som det ses på billede to (det er ikke den endelige liste, men bare et bræt for at illustrere), så der der stadig, pga skæve sten, lidt luft mellem listen og stenene - også mere, end hvad man kunne akrylfuge sig ud af.
Hvordan ville I gribe de små sprækker i overgangen an, når det nu er mellem to helt forskellige materialer? Gipspuds? Sandspartel? Byggefuge eller fugebånd som ved vinduer? Noget 5.?