Hej! Jeg har for nyligt købt et hus fra '31, hvor der er nogle lidt mærkelige løsninger rundt omkring. Blandt andet stikker den her gulvarme termostat lidt vel langt op af gulvet på badeværelset, og der lader ikke til at være brugt mange krafter på finish for at sige det mildt. Har i nogle forslag til hvordan man kan få det til at se lidt pænere ud? Jeg har ingen anelse om hvilken type mørtel(?) der er brugt, og jeg har heller ikke ekstra klinker. Hvad kan planen have været med at lade det stikke så langt op af gulvet?