Snøft :( vi har lige fået sat en ny unit op en gemina termix vvx 2-2 F3/4 110 tpv ecl f.iso, så det er med veksler og automatisk udetemperaturstyring. Derudover har vi fået sat en ny gulvvarmeshunt op. PT står unit på auto og ja så skifter den sådan lidt i forhold til kw, nogle gange 8 andre gange 12 osv...men problemet er, at når vi sætter de automatiske temperaturfølere som vi har fået ved siden af, og indstiller dem til 21 grader, ja så har vi kun prøvet at det virkede en gang og da var der 4 graders frost udenfor - ligenu kan vi kun presse den op på 19,5 grader og der er 2 graders varme. I min lille hjerne kan jeg ikke få det til at stemme, hvorfor pokker bliver vores rumtemperatur lavere, når der er plusgrader???
Vores gulvvarme havde desværre en læk i badeværelset, så vi har taget den gulvvarmekreds af og sat en radiator op i stedet og ja den er lunken i bunden og varm foroven og der kan den sagtens holde temperaturen. Men ja forstår det ikke :( og jep jeg er virkelig amatør på dette område, men har lige givet små 70.000 kr. for skidtet og vil helst ikke betale mere :( jeg er ikke hjemme i dag, så svarer ikke lige så meget...
Mvh amatør i lav det selv