Et af de lettere spørgsmål, men jeg er bestemt ikke handy, hehe.. Jeg har nogle vinduer i min lejlighed, som ikke vil holde sig selv åbne. De lukker bare i. Kan jeg skrue på et eller andet, så de kan holde sig selv? Jeg smider billeder af siderne på vinduet.
Mange tak