Hej Alle
Jeg havde sidste år malet vores mahogny vindueskarme, først med spærrergrunder derefter maling, så langt så godt. For at det skulle se pænere ud, gav jeg engang silikone langs vinduet, samtidig for at tætne bedre, nu kan jeg se der er kommet mug/svamp på silikonen? Jeg overvejer en kvartliste, ville det hjælpe? Hvad kan jeg ellers gøre?
På forhånd tak
Aytaç