Hej med jer
Jeg har et badeværelse i kælderen, uden vinduer, hvor der er ventilationskanal til en hætte på taget. Når man bruser og damper det hele til, så rækker det ikke ligefrem, og jeg er ikke interesseret i mere fugt i underetagen end højst nødvendigt.
Kan jeg montere ventilation på en sådan luftkanal? Og hvis ja, er der nogen der har en ide til, hvordan jeg løser problemet med den lidt specielle placering og form?
Dbh Asger