Hjælp til gulvvarme badeværelse

Jeg har en gulvvarme der drille meget på badeværelset. Den er meget lunken om den står på 1 eller 8 på termostaten. Jeg er absolut ikke handy og har i dag taget termostaten af for at se om " stiften" sad fast. Man kan meget fint trykke den tilbage og den kommer selv ud igen- altså burde den ikke sidde fat vel? Har også banket på siden osv. absolut ingen effekt. Nogle dage er der ganske lidt varme på gulvet- dog kortvarigt. Det har virket fint for 1 mdr siden med god varme i gulvet- men nu bare lunken eller kold. Kan jeg gøre mere før jeg bestiller den dyre VVS til at fikse det? 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Spætte

Velkommen til.

Jeg ville begynde med at finde ud af hvad fremløbstemperaturen er - altså, er der evt. et problem før varmen komme til ventilen.
Hvis der er varme på, så er problemet måske en tilstoppet ventil..
Varmen i dit gulv kan være op til 12-24 timer forsinket - afh. Hvad gulvet er bygget op af, og hvor langt nede dine slanger ligger.

Mvh Polite

Mange hilsner
Polite
 
Jeg ville gerne slette indlægget da problemet er løst. Dette er ikke  muligt åbenbart. Problemet var at der manglede vand så det er der fyldt på og rigtug god varme nu
Nej, du kan (heldigvis) ikke slette indlæg. Det her er ikke facebook. Det kunne jo være at andre kunne have gavn af indlægget og evt. se på, om der mangler vand på anlægget. Det er da en vigtig oplysning.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis