Hej, hvis man skulle installere et komfur som har 3 strømførende kabler, komfurudtaget har 2 faser tilgængelige, er det så korrekt forstået at 2-3 —>L2 betyder at både kabel 2 og kabel 3 begge skal ind i fase 2? Blå til nul og gul/grøn til jord naturligvis. Eller er det ikke så ligetil? Og er der ulemper ved at det er koblet til kun 2 faser? Eller kan alt godt tænde på en gang
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.