Hvad er cirka priserne på, hvis man skal ha revet sit betongulv op og ha lagt isolering og gulvvarme ned ,huset er fra 78
Har hørt at man også kan ligge nogle tynde slager ned ,så man ikke behøver at rive betonen op??? Er der nogen som har erfaringer med det