Om søgefunktionen på LDS

Det er tilsyneladende sådan at når du har søgt på et emne feks trædrejning så kommer der en liste hvor søgeordet er indeholdt. Så lange så godt, men når man så har klikket på et indlæg og finder at det ikke var det man søgte så kan man/ jeg ikke komme til bage til søgelisten, men må indtaste søgeord igen og igen osv det er ikke særlig brugervenligt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det du kan gøre er at højreklikke på et af linkene og vælge "åbn i ny fane". På den måde bevarer du søgeresultatet i den første fane. 

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Det er en god pointe. Jeg skal nok finde en løsning, så man lettere kan komme tilbage til søgeresultatet.
Man kan selvfølgelig gøre som kermit skriver og åbne i nye faner (det er et godt tip i mange situationer), men det skal være let at bruge på normal vis også - desuden er det besværligt at åbne i ny fane på en mobil.

PS: Som et generelt tip: På en PC kan man også åbne et link i en ny fane ved at klikke på midterste museknap/hjul eller ved at holde CTRL nede på tastaturet samtidig med at der klikkes på et link. Det er meget smart i mange situationer.


Mvh. AllanE
Tak for Jeres svar jeg vil bruge Jeres forslag indtil Allan finder en løsning. Jeg haved overhovedet ikke tænkt på det med at åbne i nyt faneblad. Selvom jeg ofte bruger det i andre sammenhænge.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis