Montering af varmemåler

Hej, mit spørgsmål handler om montering af varmemåler. Har fået ny radiator efter større vandskade og nu skal Techem montere ny måler. Jeg er selvfølgelig bange for at montering kan skade radiator, hvis de nitter/ borer måler fast. Er der nogen her der ved hvordan de monterer målerne? Det er en Brenner/Copo, type 22, 50x180 cm. Vicevaerten
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvfølgelig borer de ikke noget fastgennem radiatoren. De små fordampningsmålere er limet fast.

Selvbygger med stort S. 
Techem har meldt retur at de "nitter/svejser" en skinne fast, som den digitale måler skal sidde på. De medgiver, at proceduren kan forårsage skader og i værste fald lækage. Det lyder ikke fedt...hvad siger I?
På min arbejdsplads har vi i løbet af de sidste par år fået udskiftet omkring 5.000 radiatormålere. Nogle af dem med ny fastgørelse. Der har været én utæthed på en meget gammel radiator som defor blev skiftet til en ny.

Det var godt nok ikke Techem radiatormålere vi fik sat på, men proceduren er den samme.
Hvis det værste sker reparerer de sikkert med eller uden hjælp fra DERES forsikring.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Det er naturligvis deres ansvar at det foregår uden at ødelægge noget. Skulle det ske så kommer der ny radiator på, de koster ikke meget. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis