Hej, mit spørgsmål handler om montering af varmemåler. Har fået ny radiator efter større vandskade og nu skal Techem montere ny måler. Jeg er selvfølgelig bange for at montering kan skade radiator, hvis de nitter/ borer måler fast. Er der nogen her der ved hvordan de monterer målerne? Det er en Brenner/Copo, type 22, 50x180 cm. Vicevaerten