Opvaskemaskine dur ikke..

Godaften alle sammen
Jeg har en Blomberg opvaskemaskine som fra den ene dag til den anden ikke vil virke.. og følger selv jeg har været alle problemerne igennem men måske i har en anden erfaring…Maskinen kan sagtens starte. Pumpe vandet ud af maskine som den gør i starten.. tager fint vand ind som den skal men efter 4-5min når den “skyder” sæben/Tabsen ud stopper den med af køre man kan høre motoren og propellen stadig kører og drejer rundt men vandet vil ikke pumpes ud selvom den gør det i starten af opvasken..
jeg har gået alle slanger igennem.. haft lagt maskine ned så den kunne blive tømt for vand.. tjekker bundpladen for vanden (under maskine).. skilt gummi magneten ad for af se om der skulle sidde noget i pumpen og om propellen kan køre rundt og alt virker fint..
har i nogle forslag eller været ude for lignende..
 
Tak på forhånd 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der er 2 pumper i sådan en maskine  -  en spulepumpe til vask og en lænse pumpe til at tømme maskinen for vand !

"AUTOELEKTRIKEREN"
er de til af komme til og skifte eller kigge med i? Eller er det en helt ny maskine man er ude i? Alle ting mangen fra skousen og deres hvidevare mekaniker sagde kunne være galt virker som jeg Kan se det 🤷🏻‍♂️
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis