Hej jeg har købt ny bolig for et par måneder siden og der er et par steder hvor træet i gulvet buler lidt op. Billede er vedhæftet.
Gulvet er sådan et 3 stavs parket/trægulv som har været slebet nogle gange.
Når der sådan er en stav der buer op, er der så en relativ nem måde at fikse det på eller er man nødsaget til at skifte gulvet der?